مراکز ورزشی کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

 

 

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيسسالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته، تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است. چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

 

 

 

 

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعث شده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: